![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det var fel i de första uppgifterna som gick ut. Det var spårvagnsföraren som blev fastklämd. Bussen hade stannat för broöppning och blev påkörd bakifrån. Både Aftonbladet, Expressen och DN har samma text, skriven av TT.
Cörran, jag har också sökt till spårvägen och klarade mig också ända fram till psykologiska utvärderingen nere i Lund. Enligt testet var jag FÖR försiktig av mig för att köra spårvagn i stadstrafik... // Daniel |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Aurans forum online igen | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2005-01-25 01:43 |
Hemma igen | prymikom | Off-topic | 2 | 2004-07-16 20:43 |
TRS 2004-frågor igen | goran | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2004-01-13 22:38 |
Vill börja måla igen och behöver förslag! | Trigger | Off-topic | 9 | 2003-11-05 00:07 |
Hej igen | DV12 | Off-topic | 3 | 2002-12-16 18:37 |