![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Jag förstår inte problemet Kvarne! [xx(] Att Fredrik skriver hur man gör är ju jättebra tycker jag. Om du använder XP´s Komprimera så är det ju bara att använda det och packa upp rutten och köra. Funkar det inte, tryck F1 så får du upp hjälpen för Komprimera som kan guida dig. Om det ändå inte funkar - använd Winzip så slipper du ev problem! Enklare än så är det inte Kvarne, så varför krångla till det? ![]() PS! Jag använder XP med Winzip installerat! DS! ![]() ![]() Mvh, R o g e ® Moderator Svenska 3D-Tåg Regler |
|
![]() |
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Begränsningar i en rutt | Perre | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2004-12-18 13:17 |
Kopiera en rutt... | Pursche | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 0 | 2003-12-09 11:36 |
Lovande rutt [Snygga screenshots] | Fredrik | Landskapsdesign - Trainz | 8 | 2003-01-30 19:38 |