![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Du har rätt, det ÄR ett annat lok. (En riktig F maskin är under byggnad av någon som jag glömt namnet på.[:I])
Det är en Bayersk maskin som jag bara har målat om för att EFTERLIKNA ett F lok. Men likheten är ganska så jämn om du frågar mig. Och jag tror att många här håller med och vill ta en tur med det. Om jag nu får tillstånd att släppa det. ![]() Men om det nu inte skulle kunna vara ett Svenskt F lok, vilket lok ska det vara då?[8] /Jonatan ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Nästan en Itino | Rojje | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2003-11-02 21:43 |
Linx är nästan färdigt :-) | Hawk | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 17 | 2003-06-23 13:06 |
Växelomläggare i gatuspår nästan klar! | LLJ | 3D-design - Trainz | 4 | 2003-02-08 13:40 |
Tips på "nästan" riktiga hytten...(Rc loken) | DJTimboy | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2002-12-30 18:52 |
Superdetaljerad BR44? Nja, nästan. | Ferengi | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2002-08-19 17:27 |