![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej! Jag började min rutt i Oslo maj förra året och ännu har jag inte nått Sverige. Jag bilade upp till Oslo och tog bilder ända ner till Halden. Försöker få rutten verklighet men ändå avviker hälften. Rutten kommer fortsätta till Göteborg via Trollhättan.
Man måste verkligen ha tålamod. Lycka till med rutten Stockholm C-Mora Route. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Ett par bilder från Mora | Joel | Off-topic | 8 | 2004-11-25 20:02 |
stockholm C - Mora | gec44-9w | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 2 | 2004-01-22 16:18 |
route geometry extractor! | Robban.y | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-07-28 21:04 |
Med Linx till Stockholm | Pson | Off-topic | 6 | 2003-07-01 22:39 |
Stockholm - Göteborg | Macley | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 9 | 2002-07-23 15:18 |