![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2003
|
![]()
Helt ok
även jag har skickat filerna men något har gått fel ? då de ännu inte kommit upp Jag håller på och snittsar på min hemsida och har gått tillbaka till Winzip då det verkar mer stabilt inga crc errors eller annat strul återkommer med info då denna ligger uppe igen. PS sänd gärna en mail till mig direkt om ni har frågor eller önskemål det är bara nyttigt att få synpunkter coh ideer från alla |
![]() |
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
VHJ, klar som beta, med reservation !! | maed1 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 8 | 2003-09-17 23:03 |
Så där då var B10:an klar för release! | sjonas | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-06-23 16:43 |
X10 är klar!! | leoj | Trainz - Allmänt om Trainz | 13 | 2003-03-08 14:04 |
Vinter rutt klar! | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 35 | 2002-12-09 22:02 |
Nu är min aktivitet klar | Trigger | Off-topic | 3 | 2002-10-20 20:05 |