![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej Fredrik
Har nog varit inne här tidigare för länge sedan fast då var det en engelsk versrsion. Nu verkar det vara något åt Tyska, eller? Sidan krånglade lite och en film (den första grundläggande kunskap i gmax) tog över tre timmar för mig som inte har det breda räserbandet att plocka hem så jag får ta det sedan. Tack i alla fall. Skall titta på det här. Alltid lär man sig något. LokKalle KAH |
![]() |
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Min pivot försvunnen från Gmax | LokKalle | 3D-design - Trainz | 3 | 2005-08-17 19:04 |
Guider om gmax | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 30 | 2005-02-11 15:01 |
Någon som vill ta över??? | Bengan | Landskapsdesign - Trainz | 10 | 2004-03-09 20:30 |
Vad har du för bil/eller vilken vill du ha? | Trigger | Off-topic | 46 | 2002-10-28 19:24 |
Jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha!!!!!!!! | Bengan | Off-topic | 2 | 2002-05-29 16:12 |