![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#2 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Jag fick för mig att jag ville köra Tmy-loken i TRS 2004 igår, så jag försökte med att installera mitt paintshed som följde med UTC och fick då svaret att programmet inte kunde installeras eftersom det inte hittade en installation av Trainz på min dator. Jag har inte gjort några djupare efterforskningar i ämnet, så det är möjligt att det finns nå't sätt att få det att fungera, men det verkar inte så.
mvh .... Mats |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Fråga angående S-filer | smajlet | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 6 | 2005-01-30 18:21 |
Angående Y7hytten | Totte | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2005-01-06 11:12 |
Frågor angående Z 68 | y3fan | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 11 | 2003-09-24 12:10 |
Fråga angående byte av cabar i lok m.m! | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-07-18 14:09 |