![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#4 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Jag tar nog detta med animation lite senare för nu har något har hänt med min gmax-fil. När jag försöker öppna den så får jag meddelandet File Open Failed:", så nu tappade jag lusten lite grann. [xx(]
Jag har en backup, men den är inte så ny så vissa 3D detaljer samt alla texturer saknas på den. Jag tar nog paus från den här vagnen ett tag och fortsätter på något annat istället. .... Mats |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bilder från BF1942 sökes! | Nicke_123 | Off-topic | 13 | 2003-10-01 00:51 |
Lokförare Sökes! | Dson | Virtuella Tågbolag | 4 | 2003-05-10 11:43 |
Tips sökes till Consist-Program | Kvarne | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-04-21 16:24 |
Panik! Hjälp sökes akut! Stort MSTS-Problem! | Kvarne | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-04-21 14:47 |
Midtown-Madness 2 (fungerande dragspelsbus sökes) | Olaf Lindström | Off-topic | 7 | 2003-03-01 08:58 |