![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Junior Member
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Magnus!
Hjärtligt tack för Din rutt, CD:N kom fram!! Har kört i helgen och har hittat känslan från många turer på "kusten" på 70 talet. Håller med Pursche om att vissa signaler sitter lite konstigt, i alla fall för oss som tillbringat likså några timmar på såret, bakom kontrolleren, det hette faktiskt så.., men icke för ty din rutt är mycket mycket bra!! all heder åt ditt arbete! Det roliga för mig, som gammal Sävenäsare, (Göteborg) är att uppleva kusten på din bana och gamla BJ på Håkans KMJ!! Är mycket imponerad, behöver Du hjälp med råd och dåd hjälper jag gärna till. Reser dock mycket i mitt nuv jobb varför svaren kan dröja, du har ju min nalle om det är något!! God fortsättning och ett Gott nytt 2004 önskar Lasse J i Mölndal |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|