Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > Landskapsdesign - MSTS / Open Rails

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2004-01-13, 13:29   #1
Pierre
Hedersmedlem

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Jag måste tyvärr medela att rutten är nerlagd!

Detta är inte nått jag själv vill, utan en som gjort objekt (vem spelar ingen roll) har tagit tillbaka tillstånd han givit mig tidigare.

Jag fattar inte riktigt varför man först ger nån tillstånd och sen tar tillbaks dom???? Så skulle jag inte ens göra mot nån jag blev ovän med....och han och jag är inte ovänner (vad jag vet!?).

Visst så skulle man kunna ta bort hans objekt och fortsätta, men rutten skulle bli sämre av det. Och nu har jag tappat sugen på att bygga också, av nån konstig anledning!?

Jag har heller inte plockat nått objekt av andra rutter (förutom vissa ur org. rutterna!). Dom objekt det handlar om har han skickat mig!

Måste samtidigt tyvärr berätta att NEJ 2 inte blir av och att 1:an kommer tas bort ifrån Banbyggarna. Anledningen är att det finns objekt i den också, som inte får vara där längre (trots jag fått tillstånd för dom!).

Så en varning kanske vore på plats!? Tänk på att, även om du har fått tillstånd, så kan det tas tillbaka också!

http://pirpen.cjb.net/
Pierre besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:22.