![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
hej jag har faktiskt aldrig varit i karlskrona själv men då jag är spårvägsintreserad så beslutade jag att bygga en svensk spårväg att jag valde just Karlskrona beror nog till stor del på att det var en mycket liten spårväg med endast en linje som dessutom var enkelspårig men även beroende på att jag har en del matreal om spårvägen där.
Spårvägen skall likna den som fanns där det vill säga mellan Västra Amiralitetsgatan oc Bergåsa jag kommer att göra mitt bästa för att få till det bra men helt lik kommer jag aldrig att få den utan jag bygger denna spårväg därför att jag tycker att det saknas någon linje som är enkelspårig i stads trafik och dessutom från förr. Edit:jag skulle gärna vilja ha en del 3-D modeller gärna av vagnhallen och centralstationen men gärna av vagnarna och andra svenskliknande äldre stadshus. ha en bra dag Vd VSJ [img] attachments/7075881.gif[/img] Jonsson |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Göteborgs spårväg? | Saibot90 | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2004-07-23 11:49 |
En ny spårväg | vfp420b | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2004-04-12 17:50 |
Spårväg | Jonsson | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 0 | 2003-06-09 16:25 |
Göterborgs Spårväg | TÅG503 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2003-01-07 18:13 |
Karlskrona stads spårväg till msts (Kanske) | Jonsson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2002-06-29 10:50 |