![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#17 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Haha!
NI tjatar alla möjliga konstigheter! Jag tror som Fredrik att det finns lite mer än just detta namnet som har de bokstäverna i sig! ![]() Sen är det nog inte så att det var någon som hade ditt namn i åtanke för de hundratalen tillbaka som dessa ställen säkert är skapade men visst![} ![]() ![]() EDIT: När jag tänker på det så är det ju DU som tagit namnet på det åländska samhället, dags att bytta det namnet kanske?[ ![]() ![]() ![]() Ej ot: Som sagt så vore det snyggt om bara skogarna blev lite högre, men det tar tid för skog att växa så det får vi nog vänta ltie med! Gräs vore ju bra också! ![]() MVH: Olaf "vr98olli" Lindström ![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Begränsningar i en rutt | Perre | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2004-12-18 13:17 |
Min nya rutt Bratteby-Norsby Järnväg | vfp420b | Landskapsdesign - Trainz | 12 | 2004-07-28 23:58 |