|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-05-29, 16:12 | #16 |
STW-member
|
Ursäkten mottagen och gladeligen accepterad. Men jag ber dig att inte läsa in något i vad jag skriver som inte står där. Vill jag ha något sagt säger jag det väldigt tydligt och du kommer knappast att missa det! Och nej, återigen, jag har aldrig framhållit någon simulator före någon annan - och kommer aldrig att göra det heller.
Debatter om Volvo är bättre än SAAB hör till sandlådan och där slutade jag leka när jag var ca tre år. Nu leker jag med tåg i stället. Janne Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
2004-05-31, 18:03 | #17 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
Saab är ju bättre än volvo![}]
Nä, jag tycker att ni borde sluta debattera nu och rekommendera Putte + och - med varje simulator. Sen så kan han utifrån det bedömma vilket som låter bäst! Annars kan han ju köpa båda om intresset och pengarna finns för det![8D] ÖDIT: Putte skriver för övrigt att det ska vara den senaste versionen! MVH: Olaf "vr98olli" Lindström |
2004-05-31, 18:29 | #18 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
Citat:
I början av forumets Trainzdel finns det nånn tråd där du uttrycker dig om att Trainz 1.0 är en modelljärnvägssimulator och att du int kan förstå hur folk kan köpa den! Nu däremot så är det viktigt att säga att det är det smartaste att köpa det äldsta! Konstigt eller ej?[}] Sedan så är TRS 2004 en simulator som ser bra ut, dvs, om det nu skulle komma nya versioner om nått år, ja då funkar ju TRS lika bra även då!!![}] |
|
2004-05-31, 21:17 | #19 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
JSON: Första Trainz är en modelljärnvägssimulator och att den är inte mycket att ha, tycker jag fortfarande! Trainz har ju utvecklats ruskigt....
Men med tanke på vad som komma skall (TMTS och TA´s sim), så skulle jag köpt den tills dom nya släpps (om jag nu bara var tvungen att köpa en tåg-sim nu!?). Och varför jag skulle köpt den? Man kan få den eller MSTS till verkligt lågpris nu! Fast smartast är att köra BVE tills dom nya kommer.... Om TRS2004 ser bra ut eller inte, det kan ju diskuteras. Men det tar vi inte upp här och alla har ju sin uppfattning om det. Och visst kommer TRS2004 fungera lika bra när dom nya simulatorerna kommer. Det kommer MSTS, BVE, Trainz 1.0 och UTC också göra! Men frågan är, kommer man vilja köra dom då??????? http://pirpen.cjb.net/ |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Var hittar jag X-2000 i night versionen | smajlet | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2005-02-12 22:42 |
Nackdelar med Engelska Versionen av TRS2004? | Dson | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2004-09-28 21:35 |