|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-05-17, 02:44 | #1 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
Kom igen till detta i Malmköping
Den 5:e juni är det som ni väl alla vet extra kul i Malmköping.
Förutom allt som redan publicerats om Norrköpingsfirandet så kommer vi även att visa modellspårvagnar i vår utställningshall Vagnorama. Några har redan anmält sitt intresse att deltaga med modeller. UPPROP: på samma sätt som för 3 år sedan så kommer jag att ta dit några låsbara vitrinskåp, så alla ni som har spårvagnsmodeller som ni vill visa för andra än er själva är välkommna. Det är ett krav att ni på något sätt tar kontakt med mig innan så jag vet hur många spårcentimeter som behövs för H0 och N samt om det är några modeller i större skala. Jag var på BV museum i början av denna månad och kan lova LOK att jag inte har nåon ambition att slå hans rekord Givetsvis kommer jag att försöka visa ALLT som fins om spårvägssimulering men om någon kan ta med egen dator/projektor så kan vi visa mer Kenny |
|
2004-06-06, 22:15 | #2 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
I slutet på den här tråden finns lite bilder från Malmköping http://www.modellrallaren.com/forum/...p?TOPIC_ID=805 Kenny |
2004-06-06, 22:35 | #3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
Såg trevligt ut men får man fråga vilken bana ni körde på?
Ha en bra dag // Jonsson byger på en svensk spårvagns rutt |
2004-06-06, 22:40 | #4 |
Member
Reg.datum: Nov 2001
|
Banan vi körde på var Modula City och de va bara Per L som tyckte den var tråkig, vi andra var glada och nöjda
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Kvarnes Julgodis 2003 [Många&stora bilder] | Kvarne | Off-topic | 3 | 2003-12-17 21:58 |
Uppläggning av filer till e-buzz | Fredrik | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-12-01 14:21 |
!!! Varning till er som fotar i Stockholms T-bana | Kvarne | Off-topic | 44 | 2003-08-07 19:04 |
Tim Lokförare | Dson | Off-topic | 15 | 2003-03-15 17:17 |