![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Allt går naturligtvis att göra med dator bara man vet hur. Dock kan jag inte förstå hur en originalskiva skall kunna bli repig vid normal användning. Detta eftersom man inte behöver skivan i datorn när den en gång har blivit installerad. En installation och sedan används inte skivan igen innan man tvingas installera om allting. För mig tar det så lång tid så att skivan lyckas gömma sig och jag får rensa rummet innan jag hittar den.
M v h /Pursche www.svttl.se ![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Dags att köpa in TRS2004! Lite info behövs! | DJ Clinton | Trainz - Allmänt om Trainz | 8 | 2004-06-26 19:07 |
ETAB vill köpa en Y2 om nån har en till salu. | DJ Clinton | Virtuella Tågbolag | 2 | 2004-04-27 09:38 |
Var kan man köpa ett billigt msts! | DJ Clinton | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 6 | 2003-07-02 23:57 |
Var kan man köpa Trainz UTC? | Olaf Lindström | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2003-01-25 19:59 |
Var i Stockholm kan man köpa Trainz? | Southpole | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2002-08-08 10:05 |