![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag har väl inte ställt några krav att andra ska hitta sponsorer?
Däremot har jag frågat om man inte kan använda sig av sponsorer! Jag har ingen lösning på problemet, då jag är för dåligt insatt i sånt här (det är ju därför jag frågat så mycket!). Jag har hela tiden sagt att jag tycker det är fel att ta betalt för freeware tåg/objekt/rutter, för det tycker jag det är. Om uktrainsim och train-sim.com inte hade några downloads och tog betalt. Hur många skulle då betala????? ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
MSTS Hänger! | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 8 | 2003-04-07 23:43 |
Konvertera från Trainz till MSTS, går det? | Pierre | Off-topic | 8 | 2003-03-04 22:18 |
Uppdatering av MSTS På Svenska! | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-02-18 19:32 |
Möte av flera tåg i MSTS. | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-01-30 20:21 |
Svensk version av MSTS är snart här. (Bilder) | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 29 | 2003-01-11 15:30 |