![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]() Citat:
![]() Nu förstår jag i allafall så mycket att jag vågar ta bort citationstecknen från vissa textinmatningar. Jag måste erkänna att jag faktiskt raderade "hela" rutten - den var bara på 9 rutor och hade bara ett par spår - och började om från början - till största del med anledning av att jag hittade bättre bilder att jobba efter (härligt med ÖSJ-bladet) och beslöt mig att börja om från början - och nu fungerar allt. Jag är ännu inte beredd att säga att mina försök resulterar i något körbart av värde (även om hoppet finns där [:I]) men första bangården börjar likna något. ![]() Bilden är revision A på nybygget - har nu kommit till revision C, så det har hänt lite med spåren sedan denna bilden 'togs'. Tåget vid perrongen kanske kan ge en ide om var jag är... Fördelar att jobba på detta sättet? Njaeh - framförallt var beslutet lätt att ta eftersom banan var så färsk - och jag fick ju övning med GE igen... Nästa motståndare på banan (hehe) blir ju GMax... Moving Steel on Land and Under Water |
|
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Vad gör filen rundll32.exe i min dator? | LokKalle | Off-topic | 14 | 2004-02-28 09:49 |
Var är filen för JBJ för dom som har Me/98 m.m | DJTimboy | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-10-30 16:52 |
Varför kan man inte få hem filen? | Hawk | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2002-12-26 00:07 |
Hjälp Gröna Kuber | Bertil | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 4 | 2002-07-24 21:37 |
Editorn lägga in delar direkt i filen | xam | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 0 | 2002-06-27 15:35 |