![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 535
|
![]()
Hej Tomas
Det händer att jag också slår samman delar. Har inte tänkt på det där att det kan bli dubbla wertex. Kan du beskriva det lite mer utförligt hur man gör med "WELD" Får det i så fall något att göra med att datorn får det jobbigare att rita upp det man skapat i spelet? Det är väll polyonerna som man skall försöka hålla efter? Kalle KAH |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Guider om gmax | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 30 | 2005-02-11 15:01 |
Vända ut och in på objekt i Gmax?? | prymikom | 3D-design - Trainz | 2 | 2003-12-15 20:16 |
Gmax info | Pierre | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-05-31 16:56 |
Begränsning av objekt????? | Pierre | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 5 | 2003-03-25 18:16 |
Hur får man in objekt i MSTS från Gmax? | Jocke | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 2 | 2002-06-23 15:59 |