Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > 3D-design - Trainz

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2004-07-25, 20:26   #4
LokKalle
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2002
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 535
Standard

Hej Tomas

Det händer att jag också slår samman delar. Har inte tänkt på det där att det kan bli dubbla wertex. Kan du beskriva det lite mer utförligt hur man gör med "WELD"
Får det i så fall något att göra med att datorn får det jobbigare att rita upp det man skapat i spelet? Det är väll polyonerna som man skall försöka hålla efter?

Kalle

KAH
LokKalle besöker inte forumet just nu   Svara med citat
 

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Guider om gmax Fredrik Trainz - Allmänt om Trainz 30 2005-02-11 15:01
Vända ut och in på objekt i Gmax?? prymikom 3D-design - Trainz 2 2003-12-15 20:16
Gmax info Pierre 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails 3 2003-05-31 16:56
Begränsning av objekt????? Pierre Landskapsdesign - MSTS / Open Rails 5 2003-03-25 18:16
Hur får man in objekt i MSTS från Gmax? Jocke 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails 2 2002-06-23 15:59



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:04.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009