![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Junior Member
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
Hej jag har varit och fotat lite i Jordbro om någon är intresserad kan ni gå in på denna hemsida:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Fina bilder. Men jag har en fråga, har du tillstånd att knata runt i spårområdet sådär?
MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Finns ingen info om järnvägssimulatorer i meddelandet vad jag kan se. MVH Bengt L. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Bild 5 där hjullastaren är med. Dom snedställda växelkloten vore någonting att ha. När man bygger en lite trängre bangård.
Emges, har du kvar mina bilder på dom från Jordbro? Bengan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Utsökta bilder... [
![]() Ger lite inspiritation... fel.. mycke inspiritation till ett område jag håller på med just nu... Tack, UffeTuffe, den här typen av bilder är ovärdeliga. Som ruttbyggare behöver man bra bildmaterial för att försöka få bra överensstämmelse med verkligheten och såna här bilder hjälper verkligen till! En sak man konstaterar nästan vilken bild man än tittar på... De e mycke växtlighet... De e buskar o ogräs o träd och dom tränger på överallt... det är bra att datorerna blir mer o mer kraftfulla.. det behövs... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() Ca: 100+ bilder 164Mb ska du ha en skiva ? Robban |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]() 100+ bilder på cd... [ ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Men du appropå Jordbro har inte Coca-cola ett industrispår där de tar emot socker eller vad det nu är?
Mvh Stefan |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Hedersmedlem
|
![]()
Joodå, Coca-cola har fabrik och industrispår i Jordbro.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Junior Member
|
![]()
CocaCola har ett stickspår jag ska dit och plåta det så fort jag får tillfälle de har sitt spår längre fram ungefär i jämnhöjd med Jordbro station. [8D]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Hedersmedlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Junior Member
|
![]()
Hej allihop sidan är nu uppdaterad med lite ytterligare bilder, bla. industrispåret till Osram och Green Cargo. Ytterligare uppdateringar kommer senare.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Några blandade bilder från Nässjö | vfp420b | Tågbilder | 2 | 2005-01-29 20:52 |
T66 i Rötslamståget till Jordbro idag. | Bengan | Off-topic | 11 | 2004-11-10 15:54 |
Tågbilder från schweiz | henke_89 | Off-topic | 1 | 2004-07-19 00:52 |
Bilder från Märsta samt Arlanda | Dson | Off-topic | 8 | 2004-04-20 15:54 |