![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej!
Det var trevligt att ni gillade bilderna. [:I] ![]() Jo, som sagt så är det på min elektrifierade version av BHJ som jag har byggt växlingsvallen. Jag har faktiskt ett Ue utplacerat på den gamla bangården i min session som jag använder för att hämta dom färdigväxlade tågen på växlingsbangården. Att jag växlar med ett Rc-lok beror på att de gånger jag varit till Borlänge och tittat på växlingen där så har dom använt ett radiostyrt Rc-lok. Jag har provat det manuella läget på din testlayout, men då hade jag lite problem att hänga med att växla spår och koppla ifrån vagnar, men det är ju bara att träna lite. Sedan så är min bangård mycket mindre med bara fem spår som alla slutar mot stoppbock så det borde inte vara några problem med att växla manuellt. När banan är klar och alla industrier fungerar som dom ska så måste ju tågen växlas manuellt så att rätt vagnar kommer till rätt industri. mvh .... Mats |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Fungerande växlingsvall! | LLJ | Trainz - Allmänt om Trainz | 9 | 2004-06-05 16:52 |
Prisvärt och väl fungerande grafikkort? | Hengelo | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2004-02-20 13:11 |
En titt på denna gången på en fungerande sida! | prymikom | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-11-18 19:34 |
Midtown-Madness 2 (fungerande dragspelsbus sökes) | Olaf Lindström | Off-topic | 7 | 2003-03-01 08:58 |
Vägskydd med fungerande V? | bobjörk | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-01-15 12:40 |