![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Tack för det. Jag har tyvärr inte hittat någonstans där det stod om dessa skyltar. Jag har satt en förvarningsskylt, hur långt innan "tuta-skylten" skall då den sitta? MVH Kenneth PS Läs gärna topicen som jag skrev innan om det lilla bekymmer som finns i denna rutt. Jag hoppas att det inte gör någonting att det finns. Jag fick visserligen förklaring hur man fixar detta, men risken finns, precis som Erich skrev, att det blir skit av det. Visserligen är jag inte rädd för att gå in i närkamp med någon editor och jag har backuper att falla tillbaka, men jag tycker att det är bättre då som det är. Eller vad säger ni? DS |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
B-lokets status. | Jonatan | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 5 | 2004-12-16 17:53 |
Protjekt X7 status | prymikom | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 26 | 2003-01-06 02:07 |