![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Hej alla!
Här kommer en ny bild från station "Ingelstad", danska "Farup". Namnen jag använder är gamla skånska ortnamn såsom Porrarp, Skepparp, Mossby med flera. Det har ingen som helst samröre med verkligheten utan det är bara för att jag gillar de skånska ortnamnen. Inget annat. Det blir inte så många bilder, men jag bygger vidare. Det kommer fler bilder så småningom. MVH Kenneth |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
B-lokets status. | Jonatan | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 5 | 2004-12-16 17:53 |
Protjekt X7 status | prymikom | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 26 | 2003-01-06 02:07 |