![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 | |
Member
Reg.datum: Jul 2004
|
![]() Citat:
![]() Jag kopierar större delen från MatsH:s texturer, sedan modifierar jag beroende på hur skogsbeklätt det hela är. Om det t.ex handlar om en timmerlastbana så bör landskapet passa ihop med det. Var hittar man det där spårmätverktyget förresten? Det verkar kraftfullt. Själv använder jag STW:s "sockerbit" för perronger men det är i princip allt jag kör med just nu. Appropå det LLJ skrev om: Vilka texturer räknas till "mesh" textuer? Är det t.ex högt gräs och sådant? Jag håller mig till ungefär samma som MatsH. Dvs; -Britain (alla gräsvarianter beroende på växtlighet, åkermark) -Sweden (bergsväggar, grus, asfalt, betong m.m.) Finns det något som passar ett rapsfält? Tack Kiefer, jag hittade och laddade ner den. Jag avvaktar med den så länge, linjalerna fungerar hyfsat för mig ändå (STW har ju också en linjal). mjm |
|
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
SWEMOD standard förslag | LLJ | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2005-01-10 18:59 |
Formel-1 tråden: Italiens Grand Prix 2003. | Pson | Off-topic | 11 | 2003-09-15 04:01 |
Rutter och tåg tråden! | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2002-09-28 21:41 |
Tips Tråden | ghostwalker | Off-topic | 0 | 2002-05-17 20:43 |