![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#4 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ja jag kan hålla med dig att det blir lite "stelt" om man måste vara känd av "kvastarna" för att få regga sig. Och it ditt fall är det ju enkelt att spåra (då du angav ditt fullständiga namn) vem den där Mazz är om det nu skulle komma märkliga inlägg från dig...
Forumet (mjukvaran) är väl inte den bästa när det gäller registering. Lösenordet jag fick var verkligen inte det enklaste och att inte kunna byta gör det hela än mer stelbent. Å andra sidan förstår jag att det kan vara smidigt att ha den mjukvaran de har med tanke på mängden inlägg. Jag är dock för forum där man har uppdelade rum. Tycker det blir betydligt enklare att hålla koll på saker och ting. ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|