![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag har andra projekt att bygga och har därför inte tid till detta. Ville dock dela med mig av idén, då jag tyckte den var såpass bra.
Eftersom den inte finns på riktigt, så kan ju ingen säga att så ska det inte se ut, här och där....ja, om man bara bygger underjordiskt vill säga! Hoppas någon ger sig på detta, så vi får en svensk t-bane linje till MSTS. Det skulle vara skoj! Och man behöver ju inte bygga precis efter min spårplan. Man kan göra en linje eller fler eller som man vill. Och man kan ha andra hållplatser m.m. ![]() http://web.telia.com/~u60000256/index.htm |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
STW lanserar ny bana till TRS2004 - BHJ | emges | Landskapsdesign - Trainz | 17 | 2004-02-11 22:18 |
!!! Varning till er som fotar i Stockholms T-bana | Kvarne | Off-topic | 44 | 2003-08-07 18:04 |
Konvertera från Trainz till MSTS, går det? | Pierre | Off-topic | 8 | 2003-03-04 22:18 |
Nu är min akt. färdig till JBJ | knasen | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 16 | 2003-01-31 13:05 |
Mera objekt till alla duktiga ruttbyggare !! | avslutat_konto | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 39 | 2002-08-17 15:32 |