![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Har fixat lite till på hemsidan och nu är jag nöjd med den. Nu finns det bl.a. en länk till SL´s tidtabeller för Lidingöbanan där.... Kolla här: http://web.telia.com/~u60000255/
Jag har dessutom målat om fler A32or och laddat upp dom till www.train-sim.com Det blev ett paket med 7 vagnar för 3 linjer (Tvärbanan, Nockebybanan och Lidingöbanan). 2 vagnar för varje linje och en som är Ej i trafik. Jag vet att Lidingöbanan inte har A32 (än), men ville ha dom till min rutt....
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
|
![]()
Nu finns A32-paketet att ladda ner ifrån: www.train-sim.com
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Har börjat sätta ut lite grönt i rutten....
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Hej!
Ser bra ut. Mycket kvar? spår och vägar var klara? Bara objekt nu eller?(Det är objekt jag tycker är tråkigast att lägga ut, tar sån tid och så ska allt sitta på rätt ställe) ![]()
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tackar!
Spåren och vägarna är klara. Nu är det objekten som ska ut....
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Full fart med byggandet.... Då vi saknar en bergsskärning till MSTS (tips till objekt-byggare!), så fick jag göra om ett hus till ett berg. Kanske ser lite lustigt ut, men vad gör man!?
Så, så här ser det ut vid Torsvik nu:
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Lite grönt???
Det skall vara mycket grönt längs Lidingöbanan, mycket buskar, långa martallar etc. Glöm inte helller alla pampiga grosshandlarvillor längs banan, speciellt i Skärsätra, Högberga och Brevik! Angående bergsskärningen i Torsvik, så tycker jag du har lyckats perfekt med att sätta en backdrop efter banan!!! |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
En resa i södra Sverige med Linx [Bildgalleri] | Pson | Off-topic | 9 | 2004-11-01 20:38 |
Lidingöbanan (v0,6) (56K varning) | WWPD | Landskapsdesign - Trainz | 10 | 2004-08-13 21:40 |
Lidingöbanan - tåg från 30 talet? | Pson | Off-topic | 32 | 2002-09-26 13:25 |