![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
4300 är något mera normalt så det skall nog funka på en någorlunda normalutrustad PC.
Är det tre upphöjda linjer längs med midjan? Annars ser det omotiverat ut. En optimering här är att göra själva kroppen slät och lägga till upphöjningarna utanpå (som listerna på en bil). Annars tycker jag det ser bra ut, möjligen att strömavtagaren ser lite grov ut. Mvh Anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
Reg.datum: Dec 2003
|
![]()
hur går det med projektet Sigma?
![]() |
#3 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Du ser lite grann på procenten Björne
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Hej!
Men Björne tror jag inte bara vill kolla på procent (det vill inte jag iaf.)? Kan va roligt att se en bild på hur det går!
![]() |
#5 | |
Senior Member
Reg.datum: Dec 2003
|
![]() Citat:
![]() Hoppas allt går bra för dig med projektet Sigma. Jag och många andra har väntat länge på det som du nu med gott resultat gör!
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Här är en till som gärna vill se en bild och höra hur det går!
Det ser ut att bli en väldigt fin modell och jag hoppas verkligen att det går bra, så vi kan köra den på Lidingöbanan sen... Någon som tänkt bygga Nockebybanan då? Den vore inte heller dum! Och då kan man senare utöka den med Tvärbanan (om man vill????).
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Hej!
Jo Pierre, jag har tänkt lite på att göra den i min T-bane rutt för det ser nog inte så bra ut annars om man kommer in till Alvik och så finns inte Nockebybanan med. Men jag har fortfarande inte löst mitt problem jag har och därför står det stilla, ska se om det funkar om jag byter maskin att bygga på. ![]()
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|