![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Deskgrunt,har du frågat containerfartygsägaren om lov?
Det vore kul om det blev ett svenskt containerfartyg. Och...var finns vagnarna?
![]() |
#2 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Lite tips på fler containrar
ASG Schenker Pågen Arla
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Angående containerfartyget så har jag inte frågat... Det är inbyggt i TRS har jag för mig.
Visst, det finns många fler sorter jag skulle vilja göra men utan bra bilder rakt ifrån sidan så blir det inga. Har inte så mycket tid till trainz just nu heller. Vagnen på bilden är STWs, finns på en av deras skivor. Annars kan man ju använda vilken containervagn som helst.
![]() |
#4 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
http://www.simtrainz.com/vulcan/download5.htm Får tillbaka min utlånade kamera i helgen. Så då får man väl, försöka att jaga rätt på några containers och även försöka att ordna utlovade bilder åt lokkalle på en Z4p inne i hytten om dom inte är allt för griniga på Mörbydepån. Bengan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Var exakt hamnar den i Trainz?
![]() |
#6 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Vagnen heter Lgjn har jag för mig och ligger antingen under Sweden eller Third Part Swe. Kommer inte ihåg direkt på rak arm vilken det var, under fliken Trains. Finns med på skivorna Svenska tåg 2004 och 2005. Bengan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Hej
Vagnen vill inte lastas!
Arvid Nilsson Senast redigerad av Arre den 2006-12-17 klockan 12:49. |
![]() |