![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#22 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 809
|
![]()
Helt klart är det ju intressant med lite konkurrans till Trainz, som väl får anses vara herren på täppan just nu. Då menar jag alltså om man skall köpa nytt spel som fortfarande utvecklas officiellt, MSTS ingår inte där
![]() Auran behöver ta sig i kragen innom en del områden som grafikmotorn och AI/signalsystem. Hade hoppats att åtminstone signalsystemet skulle funka bättre i TRS2006 med riktig blocksäkerhet som klarar dubbelriktad trafik men hittills finns det inget nämnt om detta. Kanske konkurrenter som Kujo kan få lite fart på Auran. Aurans styrka är dock den stora communityn som producerar mängder av objekt för alla tänkbara länder! Blir nog svårt för en uppstickare att slå det. EDIT: Kollar man på http://www.auran.com/TRS2006/index.php under Community/ TPS Interviews så står det att STW skall intervjuas. Väntar med spänning! ![]()
__________________
/MVH Patrik ![]() Senast redigerad av Deskgrunt den 2005-07-26 klockan 13:41. |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|