![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Ska den ligga i Custom/trains/
DEt testade jag och tog bort samma fil och gjorde ett textdokument och bytte namnet i configen. Då blev den vit ![]()
![]() |
#2 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Så här ser det ut från början
Arvid Nilsson Senast redigerad av Arre den 2006-12-17 klockan 12:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Arvid.
Om du har möjlighet att skicka över orginaltexturen. Så kan jag prova att göra på samma sätt som med T43:an. Min mail. bengtljunggren@telia.com Bengan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Ska göra det när jag har tillgång till "maildatorn"
Ska du släppa dem sen eller ska du skicka tillbaka den?
![]() |
#5 | |
|
![]() Citat:
Du behöver inte skicka den. Går att ladda ner från STW-sidan igen för mig. Har precis zippat upp den och gör ett försök nu med den. Bengan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Okej,va bra
![]() |
#7 |
|
![]()
Arvid.
Döp TGA-filen och textdokumentet med samma namn som den som är inringad. Sen måste du ta bort den inringade filen, annars så läser han dubbelt och det blir pannkaka. Vit smet på loket. Skriv dit ditt kuidnr. och stoppa in mappen i Custom/Trainz. Så ska det nog gå. Har inte själv provat hur det ser ut i Trainz, bara titta via ObjectExplorer hur resultatet blev med målningen. Bengan. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|