![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Detta blir nog bättre va?
![]() Gjorde lådorna större nu, 8.0x 2.5x 3.0 meter och la samman så två lådor placeras ihopa. Totala längden blir 17m med 1m mellan lådorna. Då använder man platsen för 40ft containers istället. Kommer ändå göra så några olika varianter slumpas fram av den dubbla. Andra bilden nedan kan man jämföra med första varianten.
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Jag är benägen att jag hålla med dig, variant två med lite större lådor ser bättre ut. Hur stora är dom i verkligheten?
![]() |
#3 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Men du kan kolla Bengans bilder här: http://217.197.57.186/forum/showthread.php?t=9606
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Började på en industribyggnad med ProtoLARS-skript och synlig kö ikväll, får se om det blir nåt...
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
Det där ser ut att bli väldigt intressant! snyggt jobb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Bra jobbat!
Den byggnaden går ju använda även till annan sorts industri ![]()
![]() |
#7 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Fast texturering är inte min starka sida och just nu är jag mest uppretad på en del problem med TRS2006 ![]()
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|