|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 | |
|
Medlem
|
Citat:
Jag vet inte om jag kan hålla med dej om det, men däremot om det finns en massa nere i hörnet vid klockan och bredvid startknappen, då minskar resurserna... MVH Kenneth
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
Undrar om ByggareBob är van vid BlueScreen och inte vill tappa känslan när det fungerar eller om det bara är en hyllning till den berömda blåskärmen (finns inga ikoner där heller)
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Guest
|
Citat:
![]() Jag har aldrig haft det iallfall... Sedan har vi ju devisen: "Om ett rörigt skrivbord tyder på ett rörigt huvud, vad tyder då ett tomt skrivbord på..?" |
|
|
|
|
#4 |
|
Hedersmedlem
|
Här är mitt strå till stacken...
Andreas |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
|
Här är mitt skrivbord, men jag byter bild ganska ofta. Här är den aktuella bilden iallafall.
|
|
|
#6 |
|
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
Bytte bakgrundsbild nyligen. Tycker denna blev bättre
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem
|
Även jag har bytt bakgrundsbild på skrivbordet. Nu ser den ut så här.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
Du som är ute och åker hytt?