![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Kan hålla med om att uppmana folk att bojkotta saker o ting känns lite knepigt... Så, jag fortsätter att använda ScaleRail...
![]() Vad gäller den konflikt som pågår mellan desssa parter, är det bara att beklaga. Jag varken tycker eller hoppas att det kommer upp i domstol, det är både dyrt, tidsödande och sannolikt tjänar ingen part på det. Enklast och smidigast för båda parter torde vara en förlikning av något slag. Vad som har hänt eller inte hänt, kan för mig vara desamma, sålänge inte konflikten i sig drabbar tågsim-rörelsen i stort. Möjligtvis kan konflikten stjäla både tid och inspiritation från ScaleRail-konstruktören och det är i sig illa, behövs verkligen en uppdatering så man slipper göra egna kompletteringsbitar... |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|