![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Ja nu kommer två till för denna helg nu är det till jobbet veckan som kommer men skriv gärna förslag kommentarer tack.
Hälsing TW Senast redigerad av Lokförarn den 2005-10-30 klockan 23:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
En bild till
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Har du st2005?
I såna fall ifall du inte tycker det är försent,att byta ut stolparna mot de nya. Och,ser du bron på en av de tidigare bilderna,ingen wirehold,lägg till det Snyggt annars!
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
wirehold är vad??
På bron finns det kontaktlednings stolpar med lina vad tänker du på. Och en annan sak vad gäller en sak jag skrev om missing content. att man inte behöver installera om nej visst men om det inte hjälper för ibland så blir något fel i trs04 och då hjälper inte delete missing assets och då är man tvungen i alla fall jag att installera om och ibland göra på det sättet. Jag kan inte skriva något i den tråden? Sidan kan inte vissa när jag trycker på svara? någon som vet varför? Var hittar jag ST05 Tack för kommentarerna TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Vad fattades på bron ?????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Spårplan
Har helt slut på idéer om andra änden på linjen något förslag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
här är rätt om någon undrar
TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]() Citat:
Sök på mod wirehold eller old wirehold. Du vet,en wirehold är ju en sak som håller upp luftledningen (tror att du vet detta redan)
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
JA Ja jag ska
Visste inte vad det var på engelska.OK? Vad är det med hytten?! Höst ja det ska vara lite blanda höst sommar kul att så många är intreseerade. TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Jag måste fråga vart du hittade hytten? Men övrigt sett väldigt fint! Ska det föreställa höst?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Den hytten finns i de lok som du hittar under "Third party Deu". Kan ej lokbetckningen, men tror det är nåt i stil med 180`?
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Hyttten KUID:46162:55180> DB_180
... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hejsan
Schyssta bilder du har. Lycka till med fortsatt byggande. Beträffande namn så finns det en liten namngenerator att ladda ner. Den ger visserligen slumpvis engelska stationsnamn, men det kan säkert finnas ett och annat skojigt namn som kan användas på svenska rutter. Finns på http://www.tafweb-trainz.co.uk/namegen.html På den saijten kan du surfa runt och finna en hel del annat godis också. OBS: En annan namngenerator som ger konstiga (bra användbara) SVENSKA namn har jag som en xcel-fil. Om du vill så kan jag maila den till dig. Hälsningar
Benkegbg Är president i Bensland. Ett land där ALLA älskar att åka tåg. Senast redigerad av benkegbg den 2005-11-02 klockan 14:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Portalen finns under "track" om jag inte minns fel.
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]()
för tipsen den där namn saken är jag intresserad av Mycket.
Maila tack. Och portalen har jag inte hitta? Men bygget går på Bild 1 slut stn nja var tänkt så Bild 2 tunnel under staden slut på linje just nu efter den. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|