![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
En fråga: Kan det vara ett screenshot (från nån av simulatorerna) också?
![]() |
#2 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Känner mig lite dryg, har inte någon skaparlusta idag så den blev inte så snygg men kanske något? Gjorde två versioner, allt är dock i olika lager så man kan redigera i efterhand!
Edit: Undras om de inte blir en trevligare kontrast om den inte går i ton med de blåa? Senast redigerad av Olaf Lindström den 2006-08-16 klockan 22:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Admin & STW-member
|
![]()
Mycket snyggt Olaf!
Och som Pierre kanske förstår är det helt okej med screenshots med tanke på Olafs bilder ![]() Tycker det extra trevligt när man får till båda simulatorerna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Hur skulle dom ha sett ut, om du hade haft någon skaparlust? Instämmer med det sista, bilden rakt av som den är utan den blåa tonen. Som det är på bild 4.
![]() |
![]() |
#5 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Tack Bengan!
Det kanske är bättre än jag tyckte först(håller nämligen med dig om att det är bättre utan blåton). Tycker att det ska vara tågsimulatorbilder då det faktiskt är så att sidan pysslar med sådana främst... ![]() Har ett problem vad gäller bilderna dock och det är att msts bilden är Dm3's och den till Trs har jag också hittat på forumet(Tommas sommarbana). Så det kräver ju att dessa ger sitt tillstånd!(borde frågat först, men det är ju främst ett exempel på hur en logga kan se ut) TACK Dm3, det upskattas något enormt. Fina bilder i den tråden! Trs bilden(Tomas): http://217.197.57.186/forum/showthread.php?t=6242 Senast redigerad av Olaf Lindström den 2005-11-28 klockan 19:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Självklart har du mitt tillstånd (att använda mina screenshots)!
Speciellt när det blir så snyggt och för ett så ärorikt uppdrag! ![]() Edit: Stava är svårt... Senast redigerad av Dm3 den 2005-11-28 klockan 20:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Hej.
kan man ha en screenshot av t.ex TRS eller måste man ha MSTS också Senast redigerad av alex den 2005-11-28 klockan 20:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Tog ett bidrag men måste säga att det inte slår Olafs
Arvid Nilsson Senast redigerad av Arre den 2006-12-17 klockan 12:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
|
![]()
Perfekt logga Olaf!
Kanske annan text bara!? Kanske animerad text???? Eller animerad bild/bilder?
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Om jag får så skall loggan naturligtvis se ut så här. Hittar inte rätta färgen bara.
Kalle
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
här är min bild kanske inte den fägen då
|
![]() |
![]() |
![]() |