![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#91 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Du trycker bara "Ja" och "excratch" så kommer filen i i Trainz.
![]() |
#92 |
Nyligen medlem
Reg.datum: Dec 2003
|
![]()
svara ja?? trycker jag på t.ex. berliner...pack1 så öppnas ett program vid namn "Content manager plus" jag har trs2006 skall påpekas! fattar nada!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Det ska det ej göra,ta en CDP fil och ställ in att det ska öppnas med Content dispather.
Är inte så inne på trs2006 men du måste göra det i vilket fall som helst!
![]() |
#94 |
Nyligen medlem
|
![]()
okej skall testa detta!!!
vet någon var filen kuid2_192081_12_1.cdp finns jag tar den nämligen via ett ftp program!! ända sättet att få det att fungera men jag hittar den ej hittade _11_1 men det var ju inte rätt!!! någon som vet i vilket bibliotek den ligger i? |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Nyligen medlem
|
![]()
Har nu fått allt att fungera!!!
MEN det är väldigt ryckigt när jag kör?! har inga problem med dem "vanliga" banorna men med U-bahn rycker det väldigt! Har ställt ner allt om draw distans osv... men det verkar inte hjälpa! Är det någon mer sak man kan ändra på? open GL???? någon.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2005
|
![]()
Jag har fått ner själva rutten, men när den startar och jag ska lägga ut vagnarna kommer det upp en ruta där det står "error" och jag antar att det är vagnarna som har det eftersom banan funkar felfritt. Vad har jag gjort för fel, vet någon?
Jag har gjort precis som det står i instruktionerna och i den information jag har fått av er här. /Loppyboy Senast redigerad av Loppyboy den 2005-11-13 klockan 18:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Hej! Jag kan inte ladda ner från auran än, var kan man annars får tag i filerna?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]() Citat:
Funkar inte DLS igen eller? TW |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Altså det är såhär att det är problem med mitt serie nummer, så därför kan jag ej ladda ner nått
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Citat:
I fall ett kan man inte göra så mycket. Du kan inte ladda ner från DLS men från andras sidor. Om det är så att du inte vet hur man registrerar serienumret så skall du klicka på Planet Auran i nederkanten på Trainz-sidan. I den popup-ruta som dyker upp klickar du på Serial No till vänster och fyller i ditt serienummer samt vilken produkt det gäller och sedan Submit.
![]() |
![]() |
#101 |
Nydligen medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Jag liksom många andra har problem med att ladda ner kuid filerna..
Den säger att jag inte har tillgång till nedladdningen och att jag ska ange serienummret, men det har jag redan gjort... Får ändå inte ner filerna.. Kan jag hitta dom nån annan stans? |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Jag vet ej var man laddar ner t-bane rutten till trainz.
När jag klickar på länken som stod så står allt på tyska. Jag fattar 0.
![]() |
#103 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
Vart laddar man ner den??
![]() |
![]() |
#104 | |
Guest
|
![]() Citat:
http://www.m-r-software.de/ |
|
![]() |
![]() |
#105 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
http://www.trainz-aktiv.de/html/downloads.html Tryck på alla dom U7-1, U7-2, U7-3 o.s.v tills U7-DCC. Sen trycker du bara på Ja när rutan öppnas och sen på Extract.
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|