![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Vad har det med den här tråden och rutten att göra? O.o
Kollade du vilken knapp du tryckte på när du skrev inlägget? /Jonatan
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
NU kan jag svara dig Jonathan!
![]() Jag var en Newbee (osäker på stavning) då. Så när jag kollade på ett ämne och skulle gå till sida 2 så tryckte jag på "Nästa Ämne". Hade forumet på Eng. då och jag är inte så bra på det ![]() Hoppas ni har förståelse! ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Jadå. Vi förlåter, bara vi får en bärs först. Heh heh heh.
![]() /Jonatan
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Vill bara medela att jag börjat på denna rutt igen. Körde en sväng och tyckte den är för bra, för att inte byggas klart! Hur länge det kommer ta vete tusan, men nu ska den byggas...
Jag kanske fått hjälp med slutet av bibanan och busslinjen har blivit 1, istället för 4. Annars är originalplanerna kvar!
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2006-09-25 klockan 16:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Har byggt lite...
1. Kanalen med sluss slutar nu i en stor sjö. 2. En färja med öppet bogvisir ligger i hamnen och matas med bilar av en carspawner. 3. Hammarberga har fått nytt stationshus (Sala nu!). 4. Smalspåret håller på att bli igenvuxet.
![]() |
#6 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
Kul att det byggs, jag funderade lite på GDSJ men det är så mycket arbete i förhållande till tiden man har att ge msts... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2003
|
![]()
Roligt att du har börjat igen, Pierre!
![]() |
Ämnesverktyg | |