![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#106 |
Nydligen medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Nu har jag äntlingen fått ner filerna som behövs allt ligger på datorn men det går ändå inte att spela banan, Den säger att det fattas filer. Någon som kan hjälpa? :-s... Jag har installerat alla filer från sidan och sen har jag laddad ner dom där tre kuid filerna, Men det tycks inte hjälpa.. vet inte vad jag ska göra nu :s please help
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Kan man köra t-banan till trs 2006?
![]() |
#108 |
Medlem
|
![]()
Funkade alldeles utmärkt på Hjulmarknaden samt hemma hos mig och alla polare jag rekomenderat den till. Däremot får man stå ut med 2006 buggen att ljudet försvinner då och då, men allt annat fungerar precis som det ska
![]() |
#109 |
Medlem
|
![]()
Jag vet inte hur man instalerar rutter till trs 2006?
Hur gör man?
![]() |
#110 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#111 |
Medlem
|
![]()
Tunnelbane rutten funkar ju inte!
(Jag har TRS2006)
![]() |
#112 |
Medlem
|
![]()
När jag ska starta t-banan så får jag upp ett felmeddelande som lyder:
Trainz has detected that some content used in this map is not installed on your computer, or it´s faulty. we recomended you use Content manager plus....
![]() |
#113 |
Medlem
|
![]()
Ingen som vet vad det kan vara för fel?
![]() |
#114 |
Medlem
|
![]()
Vad är det för problem / Fel som alla har med denna linje?
Jag har inga och har aldig haft. Vad som krävs för att den ska fungera är . (Vad jag har) 1. Samtliga delar.(Plocka ner från Train-Sim.com går fortast) 2. En ja fix/uppdatering som finns på DLS. (KUID: 121826:51002) (KUID2: 192081:1:3) (KUID2: 192081:12:1) 3. Trainz 2004 + senaste service packen. Sen så går det. TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Funkar bra med TRS2006 också
![]() |
#116 |
Medlem
|
![]()
Fortfarande ingen som vet vad jag skall göra av Faulty filerna?
![]() |
#117 |
Medlem
|
![]()
vad menar du.
Om filerna är korrupta så får du väl plocka ner dom på nytt. Eller så , men säger inte trainz att du ska använda Content manager plus. Jag kan inte trainz 2006 men vad ska du göra med Content manager plus. Fattas något, vill den (trainz 2006 alltså) gå till DLS och plocka ner något eller? TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
För er som gillar tunnelbanor kom jag förbi detta.
U-Bahn/S-Bahn Hamburg på 260 Baseboards 4000+ kilometer spår. Jag har inte laddat ner själv men här finns sidan på engelska http://mypage.bluewin.ch/simtotal/pr...hvv/index.html och här det tyskspråkiga forum som jag hittade den på http://www.tssf-forum.de/yabbse/inde...threadid=11927 |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
http://www.cttchatelaine.ch/simtotal...ojectHVV11.jpg
Där har man tydligen använt Svenska pendeltågsdestiantionsskylten i Stockholm.. ![]() Men kan nog bero på att Svenska medlemmar från detta forum har hjälpt till..(?)
![]() |
#120 |
Medlem
|
![]()
Menar du Den blåa skylten som vi har på pendeltågs stationerna?
Isåfall. Kan man ladda ner den?
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|