|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
| Visa resultat för omröstning: Väntar du på Nynäsbanan? | |||
| Ja |
|
33 | 61.11% |
| Nej |
|
21 | 38.89% |
| Antal röster: 54. Du får inte rösta i den här omröstningen | |||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 | |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
Citat:
Jag själv har ingen möjlighet att bygga till TRS av den enkla anledningen att jag inte har en aning om teknik etc för Trainz och tiden räcker nog inte riktigt till för att lära mig Trainz-teknik just nu, då projektlistan på msts är redan nu överfull... ![]() Ett tips förresten... Istället för att posta massa nya inlägg, kan du editera ditt tidigare. Tips 2, direkta frågor till olika personer, såsom om jag bor i Ösmo eller ej, kan du med fördel skicka ett PM istället. Tråden blir mer "hel" då och blir intressantare att senare läsa. Nix, jag bor inte i Ösmo, för övrigt... |
|
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|