![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
Visa resultat för omröstning: Väntar du på Nynäsbanan? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
33 | 61.11% |
Nej |
![]() ![]() ![]() ![]() |
21 | 38.89% |
Antal röster: 54. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Det är bra att du rättar mig, Mazz
![]() Hawk har ju faktiskt gjort ett mycket bra jobb med KMJ. Det jag ville poängtera var SMKs kanske lite svävande idéer om att bygga Nynäsbanan BÅDE till Trainz och MSTS, något som jag ser orealistiskt på, nu dessutom med devisen om "han orkar bygga den till MSTS". Det är därför jag tror att denna tråden dog... Det jag också ville få fram, är som du säger att "ensamarbete" med en svenskliknadne rutt tar otroiligt mycket tid, i och med att det inte finns så mycket svenskt material till MSTS. Senast redigerad av Byggare Bob den 2006-01-02 klockan 18:11. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|