![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Kan ju vara en förening som är ute och rör på sig också...
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Sedärja, då är första paketet klart och skickat till banbyggarna.
Efterhand hoppas jag få tid att ganska snart släppa ifrån mig: - 40-talsvagnar i 60-talsutförande - 30-talsvagnar i 60-talsutförande - 30-talsvagnar i 70-talsutförande Därefter står Rb1 1001, Rb2 1004 och Rb3 1005 på tur...
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Underbart!
![]() Nu blir man riktigt ivrig att jobba vidare med Du-loket! (C3-vagnen ligger dock före i kön) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Underbara vagnar Dalle! Dom är väldigt uppskattade från min sida, även om det är svårt att visa det över internet
![]() Jag säger det en gång till, TACK! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Enda jag skulle velat haft nu: http://217.197.57.186/forum/showthread.php?t=10806
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Sakta sakta går det framåt...
Tänk, det går tydligen alldeles utmärkt att ta bort gavelutbyggnaderna med gummivulstbälgar, och istället sätta dit dragspelsbälgar och bromsslangar! Jag har försökt forska runt lite och kommit fram till att vagnarna såg ut ungefär så här på 60-talet, så då borde man väl få åka med bakom ett B-lok?
![]() |
#7 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
![]() men, hur är det nu... Det här är väl inte bara ommålning, bygger du modellen oxå?? ![]() Skaffade mig bättre bilder på Du-loket i helgen, så det byggs här oxå... ger ju extra inspiritation när man ser detta... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|