![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Men om jag ska göra en egen content mapp till nynäsbanan vad ska jag då namnge den?
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Kan inte någon vänlig själ svara!?
Måste det vara så jobbigt att skriva ett svar!?
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Om du formulerade frågorna tydligare från början så vore det kanske enklare att få svar...
För TRS2006 så kan du importera mappar eller cdp's genom att starta Content Manager Plus och sedan välja File - Import Content för mappar eller File - Import CDP. Du kan markera flera mappar eller cdp's samtidigt genom att hålla nere ctrl som vanligt i windows. I TRS2006 måste all import/export ske via CMP annars läggs det inte till i databasen.
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Men om du läste tråden så står det att jag inte fick en CDP fil!
+ Att min CMP Fungerar inte.
![]() |
#5 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]() Citat:
För dig är det Import Content som gäller för att importera de filer du fått som bör ligga i en mapp... Sen om Content Manager Plus inte funkar så är det helkört, går inte att installera något i TRS2006 utan den... Men jag antar att du provat tipsen jag gav här: http://217.197.57.186/forum/showthread.php?t=10702 Prova TrainzDiag.exe först och se så att OpenGL är ok.
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|