![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Nybörjare
Reg.datum: Jul 2004
|
![]()
Du håller väl inte på och glömma bort rutten Mazze!
Jag bara väntar och väntar på rutten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Ummm... va? LLJ, va e de?
![]() Hihi, nära, LLJ lär jag nog minnas så länge jag lever... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() En annan sitter lika glad i hågen var dag och hoppas på att få se lite LLJ bilder, förstår inte hur du lyckas skapa den naturen och allt kring det! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
Lite tankar så hår i vår-värmen på LLJ då... Tankar som för en gångs skull är väldigt realistiska...
![]() Sett från min egen horisont så kan man säga att följande gäller för LLJ som rutt betraktat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Det var ganska trist att det inte blev LLJ till MSTS, men istället kanske man kan få den första färdigställda rutten till någon annan simulator istället ![]() Jo det är sant att våren så sakta börjar titta fram, om inte annat så ser man det när man åker till säsongens första allsvenska match. DÅ ÄR DET VÅR!!!! ![]() Det är bara kul att det planeras för en hel del nya objekt, det behövs verkligen. Som du skriver så lokstall och lastramper är något som verkligen behövs, förutom då stationer. Ja det var en liten tanke om detta.... MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Finns denna rutt?
Var kan man få tag på den? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]() Under tiden, så är det JBJ2 som står på agendan, skillnad relativt april, förvisso. I övrigt, så är det välbehövliga 3D-arbeten som står på agendan likaväl. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Var finns den då att ladda hem?
|
![]() |