![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
Du har valt högpolygonversionen, vilket ju är en smaksak vad man för stunden väljer. Men, dessa paket bör man ha installerat, totalt 7 st alltså, plus tsection.dat om man inte har tillräckligt ny redan, minst build nr 31. ![]() Man kan i vissa fall välja bort vissa paket, men NEJ det finns ingen anledning att göra det, du går bara på pumpen då, förr eller senare. Går inte in på vad man kan snåla ner på, utan säger, så här ska det se ut. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
verisionsnummer på filen Tsection.dat, det är en systemfil som ej kan öppnas eller redigeras.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Installera då den senaste tsection.dat, som just nu finns att hämta där du hämtade Scalerail, så är du på säkra sidan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Högerklickar jag på min tsection-fil och väljer att öppna den med wordpad, så får jag fram följande:
_INFO ( Build 00031 ) _INFO ( Created by Tsect.exe, V1.2 on 30/09/2005 )
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Tack för hjälpen med detta. Och så en fråga till Micke 321: Var finns nu en fungerande länk till LB_signalpatch.zip som du sa att du installerat efter Scale Rail texxturerna och det där?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Här: http://217.197.57.186/forum/showthre...t=8040&page=13 finns länkar till både signal-patchen och aktiviteterna...
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|