![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() ![]() Hej Fick ju tllstånd att försvenska den franska rutten "La Ligne du Morwan" Har målat om några hus, så dom ska se lite Svenska ut. Bara en test än så länge. Kan man ha den här texturen (hämtad från KMJ) till små stugor som ligger efter linjen, eller skall man ha tegel, röd färg.....? Det kommer ju en massa nya Svenska hus och bondgårdar också. ![]() Naturen får sej en rejäl dust, med nya marktexturer, många nya träd och granar och åkrar. Ja vi får se va som händer..... ![]() 27 Juli 2006, namnet bestämt ![]() Nåttebo-Mellefors-Järnväg NMJ
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2006-07-31 klockan 09:25. Anledning: Bytt namn på tråden |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]() ![]() ![]() Kan man få ställa upp med ett förslag till vad rutten ska heta? Bergsjö järnvägar.
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Jag gillar den texturen. Det ser mycket bra ut!
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Toppensnyggt!
Ja, jag tycker marktexturerna passar utmärkt på rutten, stämmer väl överens med träd o växtlighet för övrigt. Den gula färgen på husen är mycke snygg och svensk, men kanske om du kan blanda lite... Mina personliga intryck när man är ute o rör sig i Sverige, är ändå att den röda färgen är dominerande... Må RE vara med dig och lycka till! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Fin rutt det här! Jag föreslår att den ska heta "Ostkusten". Påminner mig att jag åkte på riktigt från Stockholm till Kalmar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2003
|
![]()
Fantastiskt snyggt, Hawk!
Det är säkert många som väntar på en ny fin "svensk" bana.
![]() |
#7 |
Veteran
|
![]() ![]() Hej Några nya bilder.
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Hej!
Var kan man ladda hem NMJ från ? Mvh Ante |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Hur kan du ha missat huvudtråden om NMJ?.
Här kan du ladda ner den: http://217.197.57.186/forum/showpost...&postcount=213 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Hej!
Jag hittade länken. Mvh Ante |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Jag tog extrahera alla filer till samma mapp som dom låg i innan, sen la jag in alla mappar i spelet, men det funkar fortfarande inte :S
![]() |
#12 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
När jag är inne på AE finns NMJ, men inte i spelet, men när jag gör "new" och väljer "nmj" så kommer det upp "failed to load database" sen stängs AE ner...
Och jag har extraherat, lagt till alla mappar fleera gånger men ändå funkar det inte ![]()
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
har du lagt in dem spårpaket som krävs???
OBS!! Kräver X-tracks & New Roads av senaste version !! Står det klart och tydligt på våran sida...
MVH, Mikael Webbmaster på Banbyggarna.se Vill Ni se fler järnvägsbilder, besök gärna min sida - där Ni även kan läsa om min MJ-samling och se tågfilmer. En del av Teamet som bygger Stockholmsrutten. ![]() ![]() http://www.micke-andersson.se http://www.banbyggarna.se http://mikaelsgallery.fotopic.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Yes nu funkar det
![]() ![]() Men varje gång jag kör ett rc så börjar det alltid backa så man måste bromsa.. Nån som vet vad det beror på? EDIT: Samma sak med pågatågsmodellen... Fast där när man har i reversen frammåt så backar den istället för att köra fram ![]()
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! Senast redigerad av Micke.L den 2008-03-08 klockan 20:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|