![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Nyligen medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
JAg har inte installerat något annat eller uppdaterat något. Jag gjorde en defrag efter att jag hade avinstallerat TRS2006 och installerade det sedan igen. Mitt TRS2004 och andra program funkar fortfarande...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Ett problem som tydligen ofta ställer till det med TRS2006 är om TRS eller CMP hängt sig eller avslutats felaktigt. Då kan databasen bli korrupt och man kan få alla möjliga problem.
Fick själv det problemet några gånger och lösningen då var att radera databasens filer så byggs den upp igen vid nästa start av TRS. Kommer tyvärr inte ihåg vad filerna heter nu och har inte TRS installerat längre men en sökning här eller på Aurans forum bör hitta nåt. En ominstallation hjälper nog inte om du inte också raderar databasfilerna. Prova först att starta CMP och se om du även får problem där, den använder samma databasfiler. Har du maximal otur så har TRS lyckats radera den rutt du försöker öppna, då är det helkört om du inte har någon backup... Men övriga rutter skall ju dock funka då.
![]() |
#3 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#4 |
Nyligen medlem
|
![]()
Mappen "local" är helt tom på min dator finns den nån annan stans kanske?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2003
|
![]()
döp om filen assets.tdx som ligger i ..Auran/trs2006 till old assets.tdx
och starta om datorn samt trs2006. det kan ta ett tag tills spelet startar då den bygger upp indexfilen på nytt. Att Local är tom kan bero på att du ej laddat ner några objekt själv |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nyligen medlem
|
![]()
Nu äntligen funkar mitt TRS2006!!!
Men jag har inte gjort något i någon mapp eller något. jag hade lite tråkigt idag och prövade bara på skoj om det funkade å de gjorde det ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|