![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]() Citat:
med linjen i TRS och hytter / lok MSTS. TW |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Nja, det är väl inte syftet med det, det är bara jag och ett par till som gillar det här med tågsimulatorer och att bygga saker till dom. Inget särskilt med det. Det är inte bara svenska tåg eller lok/hytter som jag och de andra har byggt eller som de andra har byggt, jag har väl varit med på ett hörn. Men ja, jag har väl gjort dom svenska hytterna men har fått hjälp med dom från andra. TW |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Ja,
jag tänkte att det var dags för en liten uppdatering av vad jag gör med Dm3 hytten, och ja, jag har kommit till att jag + två andra som bygger på den har blivit klara. Det är bara 3 saker kvar till natt målningen som ska göras och så kontroll lampor. Hytten bör bli klar till vecka 1, April. TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Här är en blid på Dm3 hytten och på bla. en av dom saker som är kvar att justera innan jag släpper hytten.
TW Bild.1 Dm3 dag/ Som synes på bilden så är det hastighetsmätaren som är lite galen, ev. så byter jag mätarnål på den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Dm3 natt.
TW Bild.1 Dm3 front natt. Bild.2 Dm3 vänster natt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Nu har det gått drygt 1 månad och du sa att preliminärt skulle Dm3 hytterna komma till påsk men sedan dess har det inte skrivits om något nytt här så min fråga blir: Hur går det med hytterna?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|