![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Ni kanske undrar vad vårvinterdag är, men man ser att det börjar bli lite vår för innan var södra Vättern mer täckt av is vilket den nu endast är nere vid stationen i Jönköping...
![]() ![]() Vätterstranden vid rondellen/viadukten "undergången", taget från X14 3226 på väg mot Nässjö... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Somliga är bara för bra på att fotografera....
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Det vart en häftig bild Olaf
![]()
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Riktigt snygg bild, men jag blir dock inte sugen på att bada där, ser lite kallt ut just nu, både på land och i vattnet.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Tjusigt!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Tackar alla för ris & ros!
![]() Jag tog cirka 40bilder i serietningar med kamerna när tåget följde vätterstranden och det blev den enda jag sparade ner. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|