Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > Landskapsdesign - MSTS / Open Rails

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-03-13, 18:35   #1
bertillundborg
Nyligen medlem

Reg.datum: May 2005
Exclamation Folktomt i MSTS

Det är ganska folktomt i MSTS. Det finns bara några arbetare, och femalehiker som även går att använda som statiskt objekt. Plus att det finns ett antal "tillplattade" (flatpeople), och de står bara rakt upp utan att göra någonting. Det är ganska trist när man kommer körande och det inte står några resande på perrongerna. Man kan ju använde de som finns, men det blir också enformigt att se samma människor återkomma på varje station. Är det någon som vet om man kan ladda hem lite folk någonstans ifrån.

BertilL
Gammal 2006-03-13, 18:50   #2
hasse15
Medlem

Reg.datum: Sep 2002
Standard

du kan ju kika lite på:http://didi2004.de/include.php?path=...081d71dda60b8b gå till sidan 5 från Downloadsmenyn ,nästan längst ner så hittar du DPersonengruppe1-4 kanske något kan vara användbart.

Senast redigerad av hasse15 den 2006-03-13 klockan 18:54.
hasse15 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2006-03-14, 15:19   #3
bertillundborg
Nyligen medlem

Reg.datum: May 2005
Smile

Tack för tipset. Har laddat hem alla och skall titta på om det är någonting som är användbart.

BertilL
Gammal 2006-03-18, 06:01   #4
Pierre
Hedersmedlem

Reg.datum: Aug 2001
Standard

3D-människorna är bra, trots dom är lite kantiga. Jag gjorde en update med dom till KMJ och det blev kanon. Vissa människor hade jag animerade och vissa inte och jag satte inte bara ut människor på perrongerna...

Dessvärre var den versionen av KMJ jag hade inte en som Hawk släppt, så det var bara jag och han som kunde använda uppdateringen.

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:01.