![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Billigt för ett sådant superspel!!!
![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Spelet ser ju helt klart kul ut grafiken är ju inte dum heller,hoppas det kommer en färja också.
Kul att man kan köra Titanic.
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Det programmet har jag och kan köra Gabriella Och Cinderella Och Många fler stora båtar i det och med stockholmstexturer och skärgårdstexturer och så oändligt mycket mer och billigt och pålitligt var det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hur mycket lär spelet kosta?
Verkar va riktigt roligt att köra båtsimulator. Jag körde en båtsimulator där man skulle köra Mearsk Sealines största containerfartyg. Och det var riktigt svårt att svänga eftersom det tog så lång dit att svänga rätt. Och att på den båtsimulatorn så hade man ett roder, gas, lampor m.m. Det var verkligen som att köra en riktig båt.
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
200 kronor ungefär, 194.898 kronor enligt dagens valutakurser och uppåt beroende på fraktkostnader o.sv
Mvh Johnny Nílsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2003
|
![]()
Två nya båtar är presenterade på deras hemsida!
Det är en "Power Boat" och ett "Small Container Ship". Bilder och information finns på deras hemsida: www.shipsim.com
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
När kommer spelet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Nybörjare
Reg.datum: Jul 2004
|
![]() Citat:
Var hittar man viking lines båtar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Om du har Virtual Sailor så finns båtarna här:
www.virtual-sailor.net
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Hej! Kan ju knappt vänta på att shipsim ska släppas så jag laddade ner en demo på VS. Tyvärr kunde man bara köra segelbåt på demon och det var ju lite tråkigt i längden...
![]() |
#11 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Köp VS vet jag. ![]()
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|